پک رفع آنی و دائم چروک دور چشم

پک رفع چروک پانوراما
برای مشاهده گالری روی تصویر کلیک کنید
  • 0 تومان

انتخاب های در دسترس


+
-
  

پک رفع چروک دور چشم

این پک شامل 3محصول میباشد
کرم دور چشم ، کرم محافظ و تفذیه کننده پوست ، میکرو کرم دور چشم رفع فوری چروک کالاندومیل میباشد که حاوی 7عصاره گیاهان دارویی از قبیل:عصاره آلبیزیا ، عصاره ساکارومایزس سروپزا ، عصاره دانه مدیکاگوساتیدا ، عصاره آلوئه ورا ، پروتئین هیدرولیز شده لوپین ، روغن آرگان و روغن جوانه گندوم است.


پک کرم ضد چروک فوری و دائم با بهره گیری از موثرترین عصاره گیاهان در پیشگیری و درمان چین و چروک ، ورم و پف صورت بسیار موثر بوده و به مرور زمان با استحکام و بهبود حالت کشسانی پوست به رفع شل شدگی و افتادگی پوست کمک می کنه . این کرم فوق العاده ، چروک های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و سبب رفع خط اخم ، چین و چروک در ناحیه پیشانی می شه . این محصول حاوی مرطوب کننده های قویه ، که در کنار آبرسانی و تقویت سلول های پوستی ، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشه . با مصرف این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد اثرات معجزه گرش در سفت شدن پوست ، درمان افتادگی و شفاف شدن پوست خواهید بود . ویتامین های EوC به کاررفته در کرم ضد چروک فوری و دائم به عنوان آنتی اکسیدان های قوی عمل می کنن که با تحریک کالژن ، تجدید سلولی ، افزایش جریان خون باعث کاهش چین و چروک های پوست می شن . با استفاده از این محصول شما از روز اول شاهد تاثیرگذاری اون خواهید بود ولی باید تا پایان دوره مصرف کنید .

کرم دور چشم

محتوای این کرم شامل:عصاره آلبازیا ژولیبریسین ، عصاره ساکارومایزس سرزا ، عصاره دانه مدیکاگوسایدا ، پروتئین هیدرولیز شده لوپین ، دکسپانتنول ، کافئین ، عصاره آلوئه ورا و .... میباشد


كرم دور چشم پانوراما دارای ضد تيرگي دور چشم ، ضد پف و ضد چروك
حاوي انواع ويتامين و مواد سيلاب برای رفع دائمی چروک دور چشم میباشد.

میکرو کرم رفع فوری چروک دور چشم

این کرم دارای 2 کاربرد میباشد.
1)اثر فوریی 2 دقیقه ای و رفع کامل چروک های دور چشم
2)اثر بلند مدت درمانی و رفع کامل چروک های دور چشم


این کرم حاوی: ایزونونیل لیزونونانوات ، زایلیتیل گلیکوزاید ، میریستوئیل تتراپپتید6 ، پالیتوئیل پنتاپپتید 4 و ... میباشد. 


مواد مورد مصرف در این میکرو کرم هیچگونه حساسیتی برای پوست دور چشم نداشته بصورتی که شما می توانید بدون هیچگونه محدودیتی به دفعات زیاد از این محصول روی پوست ناحیه دور چشمتان استفاده نمایید.این میکرو کرم فاقد هرگونه مواد چسبی می باشد و شما میتوانید این ادعا را تنها با مصرف آن و مقایسه اش با سایر محصولات مشابه به راحتی و به سرعت متوجه شوید. این مواد در صورت موجود بودن در کرمهای رفع فوری چروک با تاثیر بر روی منافذ پوستی و ایجاد سد از آبرسانی و تعریق طبیعی پوست جلوگیری کرده و موجب ایجاد ناراحتی های پوستی خطرناک از قبیل خشکی، اگزما و در موارد حاد سرطان گردد. لذا استفاده از کرم مناسب دور چشم می تواند ضمن رفع مشکلات این ناحیه از صورت از بوجود آمدن مشکلات مهم تر ناشی از مصرف محصولات نامناسب جلوگیری نماید.

کرم محافظ و تغذیه کننده پوست

این کرم حاوی: کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید ، روغن چوانه گندوم ، عصاره آلوئه ورا و... میباشد
خواص کرم:آب رسان و مغذی برای پوست صورت شما

مشخصات فنی پک رفع آنی و دائم چروک دور چشم

محصولات مرتبط